.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه هیئت دولت در آبادان
رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تا چند هفته دیگر به تصویب نهایی می‌رسد گام بلندی در بخش نظام سلامت به وجود خواهد آمد.

فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت که بعد از ظهر دیروز در فرمانداری آبادان با حضور هیئت همراه و مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم در این سه روز میهمان خطه غیور خطه خوزستان بوده و قبل از هر مسئله از مردم شهرستان‌‌های ‌استان که فرصت نبود مطالب آنها را از زبانشان بشنویم و بتوانیم با آنها گفت و شنود داشته باشیم عذرخواهی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به‌هر حال به هر استانی که توفیق باشد سفر کنیم خواهیم رفت و از همه شهرستان‌ها دیدن خواهیم کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: خوشحالم که دیشب فرصتی شد تا با مناطق مختلف خوزستان از طریق صدا و سیمای استان بتوانیم گفت و شنودی داشته باشیم و در همین راستا از صدا و سیما به همین دلیل تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس شهرهای مختلف و ائمه جمعه نیز تشکر می‌کنیم که مطالباتشان را عنوان کردند و لازم است از میهمان نوازی همه شما مسئولان استانی و مردم خوزستان تشکر کنم.

روحانی عنوان کرد: تاکید می‌کنم که یک ملت واحد هستیم، ایران یعنی یک خانواده و همچنان باید این واحد و انسجام را حل و فصل کنیم.

وی تصریح کرد: همه استان‌ها بدون تبعیض ارزشمند و مهم هستند و اگر اسم برخی مناطق برده نشده دلیل بر بی‌توجهی آن نیست.

رئیس جمهور اضافه کرد: باید بدانیم سرنوشت ما یکی است  وهر کجای ایران آباد ‌شود بر دیگر مناطق نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینطور نیست که این آب یک‌جا زلال بماند و در جای دیگر گل آلود؛ ما با تبعیض در قومیت‌ مخالفیم و آن را نمی‌پذیریم.

روحانی با تأکید بر اینکه همه باید با تروریسم مبارزه کنیم اضافه کرد: در دنیای امروز نمی‌توان دروازه‌ها را بست زیرا جهان به هم مرتبط است.

وی با بیان اینکه همه باید در کنار هم باشیم و بر اتحاد و انسجام‌ها بیفزاییم گفت: یک مقدار باید در سطح بالاتر مسئله را ببینیم به‌ویژه در کشور خودمان؛ و در نهایت باید ملت و کشور را یکپارچه ببینیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در کل احساس من این است که شرایط کشور برای فعالیت و توسعه امروز آماده‌تر است هم از لحاظ بین المللی و هم از لحاظ داخلی؛ و با آرامش و آشتی می‌توانیم توسعه را ایجاد و پیشرفت را محقق کنیم.

وی بیان داشت: باید جناح ها را به هم نزدیک‌تر کنیم و اگر مشکلی از قبل بوده آن را حل کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه بدون فضای وحدت آرامش انسجام همبستگی نمی‌توانیم پیشرفت کنیم، یادآور شد: افتخارمان این است در این کشور حکومتی با تاسیس بنیانگذاری پاک و عارفی چون امام خمینی(ع) داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دعوای ما باعث لبخند دیگران می‌شود و هر چه شکاف بین ما بیشتر شود، دشمن خوشحال‌تر خواهد شد.

رئیس جمهور عنوان کرد: قدرت ملی را با وحدت ملی باید بالا ببریم زیرا بدون انسجام و توسعه همه جانبه چنین امری محقق نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم به آن نقطه برسیم و الگو شویم باید به پیش حرکت کنیم خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) همان بود که تمدن بزرگ جهانی را آفرید و آنچه پیامبر آورد رحمت برای جهانیان بوده است و ما امروز باید به این امر افتخار کنیم.

رئیس جمهور متذکر شد: دولت تمام افتخارش این است که اگر بتواند محیط را آماده کند مردم باید فرهنگ‌سازی کنند زیرا این کار بر دوش مردم است.

وی همچنین با اشاره به سد گتوند تصریح کرد: در این خصوص مسئله را وزیر نیرو گفته و باز هم تاکید می‌کنم که آن را پیگیری کند.

روحانی با اشاره به مسئله بهداشت و درمان خوزستان گفت: وضعیت کنونی در این بخش اصلا رضایت‌بخش نیست و باید برای رفع مشکلات موجود آن راهکارهایی اندیشید.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تا چند هفته دیگر به تصویب نهایی می‌رسد گام بلندی در بخش نظام سلامت به وجود خواهد آمد که خوزستان نیز از آن بهره مند می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.